IMATE VEČJE ALI MANJŠE ŠTEVILKE OBLAČIL?
Pri določenih izdelkih je med fotografijami samega izdelka priložena tabela mer. Pri ostalih izdelkih so v samem opisu izdelka navedene podrobnosti o izdelku. Če tega ni, se orientirajte po spodnji tabeli, da vam bo izbira lažja.

 

tabela-mer

Ker imajo različni proizvajalci na trgu različne velikostne standarde, se izdelki v isti velikosti med seboj več krat razlikujejo.
Prav tako pa so otročki unikatni in pri enaki starosti različno visoki, težki. Zato so prikazane približne mere. Če ste v dvomih, nam pišite, z veseljem kakšen kos za vas še dodatno premerimo, da bo vaša odločitev lažja.
Če so kupljene stvari premajhne ali prevelike, jih lahko vrnete v 14 dneh, le izdelke, embalažo in deklaracijo ohranite popolnoma nove. Pišite nam na info@wowbaby.si.

KDAJ DOBIM NAROČENO?
Odprema traja 1-2 delovna dneva od vidnosti nakazila pri nas. Dostava pa je odvisna od dostavljalca.

SEM PRVIČ V VAŠI SPLETNI TRGOVINI. ŽE DOLGO POSLUJETE?
Poslujemo od leta 2012 in smo malo družinsko podjetje. Zaupalo nam je že nekaj 10.000 strank, kar nas zelo veseli in ste dobrodošli prav vsi! Poudarek imamo na baby tekstilu, največ za otroke do 2 let. Znani smo tudi po hitri dostavi. Vabljeni k nam!

SO VAŠI IZDELKI NA ZALOGI?
Vsi izdelki v trgovini so na zalogi in jih prejmete takoj.

SEM PRVIČ NOSEČA IN SE V TEJ MNOŽICI OBLAČIL NE ZNAJDEM NAJBOLJ. MI LAHKO POMAGATE PRI IZBIRI?
Seveda, z veseljem. Pišite na info@wowbaby.si in svetovali vam bomo po svojih najboljših močeh.

DOSTAVLJATE NA DRUG NASLOV?
Dostava na drug naslov je seveda možna. Pri oddaji naročila imate možnost vpisa podatkov za dostavo na drug naslov. Tam vnesete  naslovnika, h kateremu želite, da se paket pošlje.

ODDALA SEM NAROČILO, PA NISEM PREJELA NOBENEGA POTRDILA NA SVOJ EMAIL NASLOV…
Ko oddate naročilo, prejmete avtomatsko sporočilo/potrdilo o naročilu na svoj email naslov. Če se to ni zgodilo, je najpogostejši vzrok ta, da ste vnesli napačen email naslov, kamor je bilo sporočilo poslano. Drugi pogosti razlog je, da naročilo ni bilo uspešno zaključeno/plačano preko plačilne kartice. Preverite tudi Vsiljeno pošto, če je sporočilo romalo tja. Če imate kakšrna koli vprašanja, lahko pišete na info@wowbaby.si in bomo preverili, kje se je zataknilo.

LAHKO PRIDEM K VAM POGLEDATI IZDELKE?
Žal nimamo fizične trgovine in izdelki niso razstavljeni in na ogled kot je to značilno za trgovino. Imamo skladišče, kjer odpremljamo blago.

LAHKO MENJAM IZDELEK, KI SEM GA OPRALA?
Žal ne. Opran izdelek ni primeren za nadaljno prodajo. Za menjavo oz. vračilo mora biti izdelek nov, neuporabljen, neopran, takšen, kot ste ga prejeli in z nepoškodovano embalažo in deklaracijo.

ZNESEK NAROČILA JE 35,50 EUR, PLAČALA PA SEM 36 EUR, BO TO PROBLEM?
Vsako netočno nakazilo nam povzroči težavo, za katero sprva niti ne vemo (med obilico dnevnih nakazil se premajhno plačilo ali preplačilo ne opazi, saj prejeta plačila preverjamo po zneskih naročil). S tem se seveda podaljšuje rok dostave. Naročila odpremimo, če smo za njih prejeli TOČNA nakazila. Preplačila vrnemo, ter prosimo za doplačila v primeru premajhnih nakazil. Vse to terja dodaten čas.
Prav tako podaljšuje rok dostave vsako netočno navajanje podatkov na UPN obrazcu, saj moramo preverjati, h kateremu naročilu pripada plačilo (n.pr. drugačen naziv plačnika, nenavedba številke naročila, netočen znesek…). Zato prosimo, da vedno nakažete točen znesek; ne preveč in ne premalo ter natančno prepišete podatke v UPN obrazec, ki jih prejmete.

LAHKO KODO UGODNOSTI UVELJAVIM NA ŽE ODDANO NAROČILO?
Koda ugodnosti velja v času veljavnosti in ob njenem vpisu stranke direktno v naročilo. Koda se tako avtomatsko obračuna. Naknadno kod ni možno uveljaviti.

RADA BI UNOVČILA 2 KODI, PA NE GRE.
V 1 naročilu je možno koristiti le 1 kodo ugodnosti. Kode ugodnosti, popusti, akcije se izključujejo. Pravtako ne gre združiti več naročil v eno po oddaji le-teh, če so bile koriščene kode ugodnosti.

KJE NAJDEM OBLAČILA V VELIKOSTI 80?
Za lažje iskanje in brskanje po široki ponudbi oblačil vam svetujemo, da uporabite FILTER iskanja po VELIKOSTIH, ki ga najdete na levi strani, ko kliknete na Oblačila (če brskate preko računalnika). Oziroma, če si oglejujete našo trgovino z mobitelom, kliknete na Menu, nato Oblačila ter Prikaži filtre. Med Izberi velikost kliknete na velikost 80 in prikazali se vam bodo izdelki v želeni velikosti.

PLAČALA BI NAROČILO, KI STE GA PRED DNEVI PREKLICALI.
Naročilo se prekliče, če ni bilo plačano ob roku. Obvestilo prejmete na svoj email naslov. To pomeni, da naročilo ne velja več in da so bili izdelki vrnjeni v prodajo. Svetujemo, da oddate novo naročilo, saj je prejšnje neveljavno.